Filters
تنظیمات
جستجو

لاستیک میشلن-Mishlan

لاستیک میشلن-Mishlan



 

درباره برند محبوب میشلن بیشتر بدانیم

میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال ۱۸۸۹ تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

میشلن علاوه بر تولید لاستیک انواع خودروی سواری، شاسی بلند، لاستیک موتور، لاستیک دوچرخه، لاستیک ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، با استفاده از متخصصین و تکنولوژی های روز توانسته همچون گذشته محصولاتی را طراحی و تولید کند که در زندگی بشر تاثیر بسزایی خواهد گذاشت ، مانند لاستیک های بدون هوا.

در ادامه درباره ی یکی از تایرهای میشلن که سال گذشته از آن رونمایی کرد صحبت خواهیم کرد. لاستیک CrossClimate ۲ میشلن این لاستیک که از خانواده تایرهای CrossClimate است با تغییراتی در عملکرد وارد بازار گردید. لاستیک CrossClimate دارای چند مدل است :

  • CrossClimate

  • CrossClimate +

  • CrossClimate SUV

  • Agilis CrossClimate

  • CrossClimate ۲

 میشلن با عرضه لاستیک CrossClimate ۲  به دنبال افزایش شهرت خود برای ارائه لاستیک هایی است که می تواند مسافت پیموده شده ی عالی را برای رانندگان فراهم کند. همچنین حفظ سطوح بالای عملکرد از اولین مایل تا آخرین مایل (تا عمق ۱.۶ میلی متری آج قانونی).

مشخصات فنی لاستیک میشلن CrossClimate ۲

  • تایر CrossClimate ۲ میشلن که برای موفقیت CrossClimate+ طراحی و تولید شده است، به گونه‌ای توسعه یافته است که برخی از جدیدترین فن‌آوری‌های آج را برای ارائه عملکردی بالا در تمام فصول در خود جای می دهد.

  • الگوی آج V شکل لاستیک که یادآور CrossClimate+ است ، امکان تخلیه سریع و موثر آب را در هنگام رانندگی در جاده های خیس و بارانی فراهم می کند . این تخلیه آب از لاستیک به طور قابل توجهی خطر لغزش تایر در آب های سطحی در هنگام رانندگی را کاهش می دهد 

  • ترکیب آج لاستیک CrossClimate ۲  دارای یک ترکیب تطبیقی حرارتی است.  این نسل جدید ترکیب حاوی چگالی بالایی از سیلیکا و کربن سیاه است که به لاستیک اجازه می‌دهد تا با تغییر دما در جاده سازگار شود و به چسبندگی خوب در شرایط خشک، مرطوب یا برفی نیز کمک می‌کند.

  • میشلن لاستیک CrossClimate ۲ را برای تمام فصول طراحی کرده است که از مسافت پیموده شده و طول عمر خوبی نیز برخوردار است.

  • دیواره جانبی مستحکم در لاستیک باعث می‌شود تا ترمزگیری به ویژه در پیچ‌ها به خوبی صورت گیرد که به کاهش مصرف سوخت نیز کمک می کند.

  • علاوه بر این، طراحی منحصربفرد آج لاستیک باعث می شود نیروهای شتاب و ترمز به طور یکنواخت توزیع شوند که هین امر موجب افزایش طول عمر آج لاستیک می گردد ، زیرا تایر در طول عمر خود به طور یکنواخت فرسوده می شود.

سایزهای لاستیک میشلن در طرح گل CrossClimate ۲

این طرح گل پرفروش تایر میشلن از سایز رینگ ۱۵ تا ۲۰ اینچ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و میشلن اعلام کرده است که طیف وسیعی از محبوب‌ترین سایزهای تایر صنعت خودرو را پوشش خواهد داد. جالب است بدانید این لاستیک میشلن به عنوان تجهیزات اصلی خودروهایی همچون: ولوو Volvo XC۹۰ ، ولوو Volvo XC۶۰ ، ولوو Volvo XC۴۰ و DS ۴ Crossback استفاده می گردد.

خرید لاستیک های میشلن

همانطور که گفته شد، میشلن تولیدکننده ای محبوب است که لاستیک هایی با کارآیی بالا را در سراسر دنیا که در کارخانه های متعددشان در کشورهای مختلف تولید می گردد، توسط نمایندگان فروش خود عرضه می کند. لاستیک میشلن در ایران نیز با محدودیت هایی خاص بفروش می رسد. پیش از این در ایران نمایندگی رسمی لاستیک میشلن وجود داشت که وارد کننده ی این برند بود. اما در چند سال اخیر به جهت تحریم ها و مشکلات در واردات ، ورود برندهای خارجی همچون میشلن کمی دشوار شده است. با این حال در بعضی از فروشگاه می توان بهترین گل لاستیک میشلن را در مدل های مختلف با سایزهایی محدود خریداری کرد.

خرید اینترنتی لاستیک میشلن

طبق نکاتی که در بالا بیان شد، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از فروشندگان لاستیک میشلن و دیگر برندهای خارجی مطرح لاستیک است در ایران است که به صورت آنلاین می توان لاستیک موردنظر را از آن خریداری کرد. با یک جستجوی ساده در این سایت می توانید علاوه بر مشاهده قیمت لاستیک میشلن ۲۳۵/۵۵/۱۸ که از سایزهای پرفروش است و دیگر سایزها برای خرید اینترنتی تایر میشلن در طرح گل های متفاوت و همچنین سایزهای پرفروش برای خودروهایی همچون: کیا اپتیما، هیوندای النترا، کیا ریو، کیا سراتو، تویوتا پریوس، تویوتا راو۴، هیوندای توسان، لکسوس، سانتافه، آئودی، ب ام و، مرسدس بنز و ... اقدام نمایید.

نظر خود را بیان کنید