Filters
تنظیمات
جستجو

کویر تایر-kavir tire

کویر تایر-kavir tire

کویر تایر یکی از قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید انواع لاستیک و تایر است که از سال 1377 کار خود را در شهر بیرجند آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر بزرگ‌ترین واحد تولیدی و صنعتی در خراسان جنوبی است که می‌تواند حدود 22 درصد از نیاز کشور به تایر را تامین کند. در این مقاله از سری نوشتارهای معرفی لاستیک‌سازان ایرانی می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های مختلف لاستیک کویر آشنا کرده و انواع محصولات کویرتایر را به شما معرفی کنیم.

معرفی انواع لاستیک کویر تایر

یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های لاستیک در میان تولیدکنندگان تایر در ایران را کویر تایر دارد که با انواع خودروهای ایرانی و خارجی در کلاس‌های مختلف بدنه سازگار هستند. در زمان بررسی محصولات این کارخانه در سایت این شرکت، می‌توانید لاستیک موردنظر خود را براساس نوع خودرو یا شرکت خودروسازی انتخاب کنید. این موضوع باعث می‌شود بتوانید مناسب‌ترین و بهترین لاستیک ایرانی را برای خودروی‌تان سفارش دهید.

شرکت کویر تولید کننده انواع لاستیک

همچنین یکی‌دیگر از مزیت‌های لاستیک کویر این است که محصولات مختلف خود را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید با کلیک روی هرکدام از آن‌ها از ویژگی‌ها، شرایط کارکرد و خودروهای متناسب با لاستیک آگاه شوید. به این‌ترتیب می‌توانید با خرید مناسب، عمر مفید تایرهای کویر را افزایش دهید.

در ادامه به بررسی انواع گل لاستیک کویر تایر می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین‌ها را بشناسید و متناسب با شرایط خود خریداری کنید. در ضمن آیا می‌دانید امکان خرید لاستیک‌های دولتی کویر نیز برای رانندگان فراهم است؟ صفر تا صد آن را در مقاله ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر بیابید.

Elegance KB12 – الگانس کی‌بی 12

یک نمونه از بهترین گل لاستیک کویر تایر، Elegance KB12 است که می‌تواند رانندگی در جاده‌های خیس را برای شما ساده‌تر کند، زیرا چنگ‌زنی و ترمزگیری فوق‌العاده‌ای دارد. به‌علاوه باعث بهبود فرمان‌پذیری حین رانندگی در پیچ‌های تند شده و در تغییر مسیرهای ناگهانی، کنترل خودرو را برای راننده راحت‌تر خواهد کرد.

این تایر به افزایش نرمی حرکت خودرو کمک کرده و در سرعت‌های بالا صدای بسیار کمی تولید می‌کند. همچنین به دلیل این‌که گل الگانس مقاومت غلتشی پایینی دارد، می‌تواند به‌طور موثری موجب کاهش مصرف سوخت در زمستان و باقی فصول سال شود. از این گل تایر کویر می‌توانید برای خودروهای ماتیز، پراید، رنو و MVM 110 استفاده کنید.

لاستیک کویر تایر مدل الگانس کی‌بی12
لاستیک الگانس کی‌بی 12

Special KB2000 – اسپشیال کی‌بی 2000

یک نمونه از لاستیک زمستانی کویر تایر دارای گل Special KB2000 است. این گل به‌صورت جهت‌دار طراحی شده که می‌تواند به خروج آب از زیر تایر کمک کند. همین موضوع سبب می‌شود چنگ‌زنی و ترمزگیری با گل اسپشیال در سطوح خیس تا حد زیادی بهبود یابد.

با استفاده از این تایر می‌توان پایداری بسیار خوبی را برای خودرو در مسیرهای پرپیچ‌وخم به ارمغان آورد. همچنین دیواره نرم تایر باعث شده ضربات و ارتعاشات جاده به سیستم تعلیق و در نتیجه سرنشینان خودرو منتقل نشود و تجربه یک سواری راحت را برای راننده و همسفرانش ایجاد کند. این تایرها صدای بسیار کمی تولید می‌کنند و در هر چهار فصل سال قابلیت استفاده دارند.

لاستیک اسپشیال کی‌بی2000 مناسب چه خودروهایی است؟
لاستیک اسپشیال کی‌بی 2000

Perfect (R15) KB27 – پرفکت کی‌بی 27 شماره رینگ 15

یک نمونه از بهترین گل لاستیک این شرکت برای انواع خودروها مانند رنو ساندرو، تندر 90، سمند، زانتیا، پروتون، هیوندای آوانته، پارس و MVM 530، گل Perfect (R15) KB27 است که برای استفاده در چهار فصل مناسب بوده و به‌دلیل دیواره انعطاف‌پذیرش نرمی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

همچنین استفاده از این تایر موجب بهبود فرمان‌پذیری خودرو در مسیرهای پرپیچ‌وخم یا تغییر مسیرهای ناگهانی خواهد شد. این محصول می‌تواند به‌دلیل کم بودن مقاومت غلتشی، مصرف سوخت را کاهش داده و با ایجاد صدای کم و جلوگیری از انتقال ضربات به بدنه خودرو، راحتی سرنشینان را فراهم بیاورد.

مناسب‌ترین لاستیک‌های 4 فصل کویر
لاستیک پرفکت کی‌بی 27 شماره رینگ 15

Tornado KB31 – تورنادو کی‌بی 31

Tornado KB31 نمونه دیگری از لاستیک زمستانی کویر تایر است که می‌تواند آب را از زیر تایر به دو طرف جاده منحرف کند. به‌عبارت بهتر تورنادو آب‌پیمایش مناسبی دارد و برای رانندگی در مسیرهایی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند، مناسب است.

این تایر نیز مانند دیگر محصولات این شرکت صدای کمی دارد و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد. تورنادو همچنین رانندگی در جاده‌های خیس را به‌دلیل ترمزگیری و چنگ‌زنی عالی، ساده می‌کند و کنترل خودرو در پیچ‌ها را ساده‌تر خواهد کرد.

آیا لاستیک Tornado KB31 برای فصل زمستان مناسب است؟
لاستیک تورنادو کی‌بی 31
مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید
 

Advance KB44 یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای خودروهای پارس، پژو 206، پژو 405، کوئیک، پژو 207، رانا و مزدا 323 است. این گل هم ازجمله گل‌های لاستیک زمستانی کویر تایر است که می‌تواند در زمان رانندگی روی سطوح یخ‌زده، پایداری و ثبات خودرو را حفظ کند.

طراحی خاص این مدل باعث شده که بتواند به‌خوبی آب را عبور دهد و از زیر تایر به دو سمت مجاور هدایت کند. همین موضوع موجب می‌شود که ادونس بتواند در سطوح خیس بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. همچنین دیواره انعطاف‌پذیر این تایر مانع از انتقال ارتعاشات به سرنشین‌ها شده و سواری راحتی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

لاستیک advance کویر تایر مناسب برای سطوح یخ زده
لاستیک اَدونس کی‌بی 4

Excellent KB55 – اکسلنت کی‌بی 5

از میان انواع گل‌های کویر تایر، Excellent KB55 گزینه مناسبی برای خودروهایی است که قادر هستند با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت حرکت کنند. از این میان می‌توان به خودروهایی مانند سراتو 2000، MVM X22، بسترن B30، مگان 2000 و جک S3 اشاره کرد.

این گل دارای طراحی خاصی است که سبب بهبود چنگ‌زنی و ترمزگیری در جاده‌های خیس شده است. همچنین می‌تواند فرمان‌پذیری خودرو را در زمان پیچیدن، بهبود ببخشد. در این نمونه از محصولات کویرتایر، از لبه یا گارد محافظ رینگ استفاده شده که در صورت پنچری مانع از وارد آمدن آسیب به دیواره خواهد شد.

نظر خود را بیان کنید